slide show
Rosebelle aka ''Lilly'' är ett graciöst sto på 1,51 m i mankhöjden. Hon är 11 år och har tävlat mycket i hoppning, då hon hoppar med bra teknik och med god marginal. Dressyrstam på hingsten, alltså farden. Hon är renrasig paint, och hennes morder, innan hon blev avelssto, vann hon SM-guld och var en duktig hoppare. Därav har Lilly ärvt sin hoppförmåga av sin mamma. Det var tänkt att Lilly skulle bli ett avelssto, precis som sin mamma. Dock var det ett par grejer som kom ivägen. i 3 år var hon dräktig, dock har hon en sjukdom som gör att hennes föl dör i magen. Vetrinären har dock inte kunnit få någon diagnos just vad det är för sjukdom, eftersom inga symptom har synts till. Varav 1 år var hon skendräktig. Ägarna hade tänkt slakta henne, eftersom hon varit till salu i 6 månader och ingen vart intresserad. Jag hann rädda henne i sista sekund, och sa att jag kunde köpa henne. Det var bestämt redan för ett par veckor sedan, men har inget nämnt till er. Vår inriktning kommer därför vara hoppning, men jag provred henne idag, och resultatet var att hon inte ville sammarbeta och testade mig hela tiden. Jag fick använda martingal, men hon drog och slet så jag vart tvungen att ställa in henne. Hon verkar inte ha blivit riden på ett tag, och hon måste därav banta

Postat av: Lova was here

Publicerad 2013-11-23 17:16:15

;__________________________________________; JAG VILL OCKSÅ HA EN HÄST JAG VILL HA

Svar: sålde du den grå???
Alexandra ~


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: