slide show
Jag ursäktar för att jag varit helt tom på bloggandet. Men det är så att, för första gången på väldigt länge har jag varit ute och levt. Det börjdare i torsdags förra veckan, då gick jag till stan med några kompisar osv. Levde livet helt enkelt! Samma sak igår och idag, igår så hängde jag med Sarah, Maja och Melvin. Vi hade riktigt kul bortsett från att Sarah och Melvin kittla varandra hela tiden *hosthost* ♥ Och att de satt och tog bilder tillsammans, nej de är inte tillsammans. Och satt och tittade på insta hela tiden :_. jag är ingen mobil nörd, nej. Men jag var ju tvungen vad skulle jag annars göra x) Vi körde sanning,konsekvens,procent eller vattenfall! :D Väldigt roligt, jag tvingade Melvin och Sarah att pussa varandra på munnen *ond*. :D
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: