slide show
...jag har ett annat konto som heter Bella Hawkforce? :) Är star rider på henne i 3 månader. Köpte det på höstlovet, dock tror jag inte att ni visste det eftersom jag bloggade på http://aprikossystrarna.blogg.se då. Eftersom jag inte varit så aktiv (dock ska jag bli det nu.) på henne, så är jag bara level 9 än sålänge, haha. ^^ 
 
Ursäkta för dålig bloggning de senaste dagarna, är helt tom på idéer. Om ni vill att det ska bli mer bloggning, kan ni väl ge lite tips i kommentarsrutan? Tack på förhand! C:
 
 

Postat av: Majs

Publicerad 2013-11-16 14:59:46

Du kan skriva din klubb historia, frisyrer du haft, sätta betyg på championat :D <3


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: