slide show
Jag byter hemstall hela jw tiden. Kan inte bofasta mig någonstans liksom! Men nu har jag hemstall i Jorvikstallet och nu kommer jag inte ändra mig ._.
 

Postat av: nellie

Publicerad 2013-11-04 16:15:55

hej! hur byter man hemstall? :)

Svar: Tja, om man tillexempel vill byta till Valedale, eller dylikt så bredvid stallet är det en slags ''port'' eller en stor dörr, där det är en gul stjärna på och som glittrar blått. Där trycker man, och sen förstår du nog resten! :)
Alexandra ~


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: