slide show
Minns ni i uppdraget sa Donald/Conrad något om ''Garnokvulkanen'' Verkar inte detta lite misstänksamt, eftersom att Nära Ridhuset/GÅD nånstans så finns det ju en plats på andra sidan vattnet som kommer vara ''De glömda hedarna'' hm.. Kan denna kallade ''Garnokvulkanen'' finnas där? Det verkar vara lite mystisk faktist.. Med tanke på att ''Garnok'' låter väldigt bekant.. Bara att jag inte kan sätta fingret på vad eller vem det nu är. 
 

Postat av: aline

Publicerad 2013-10-17 22:13:54

Fin blogg :D

Svar: Åh, vad snällt. c:
Alexandra ~


Postat av: Frida Silverfield

Publicerad 2013-10-18 13:20:52

Garnok är den mörka kraften som Mr.Sands och GED försöker återuppliva. Det är praktiskt taget en ord varelse/väsen som nu hålls fången under Jorvik! :)

Svar: Haha, tack nu minns jag! :D
Alexandra ~


Postat av: Hanna Lightbear

Publicerad 2013-10-18 15:01:05

Du vet Garnok, de ondas ledare? Han som typ till och med styr över mr. Sands! Dom nämde honom några gånger i huvuduppdragen :))

Svar: Haha, tack! :D
Alexandra ~


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: