slide show
Idag har vi i Pink Warriors haft ett spontanevent, fritt fram för alla att komma och gå som dom vill. :D Det var riktigt kul! Vi letade frisyrer och ja, Majs som har problem med sitt lilla tant hår, fick tillåtelse av mig att byta till det jag skulle byta till. Men man kan inte kalla det för billigt .. direkt. Och imorgon ska jag ha friluftsdag, och är grupp ledare. Vi slutar även tidigare och får hamburgare till lunch ♥ 

Och eftersom jag inte trivdes i det bruna heller, så färgade jag det aprikos färgat och använder mig utav hårförlängare tills håret växt ut ordentligt. Men dyrt är det!
 
Bytte även tillbaka till mitt gamla smink, stod inte ut! XD
Köpte ny tröja för 4300 jorvik shillings i Västkobbens Fiskeby. :)
Här kommer även dagens Outfit!
 
Mössa - Västkobbens Fiskeby
Tröja - Västkobbens Fiskeby
Handskar - Silvergladebyn
Jeans - Västkobbens Fiskeby
Stövlar - Västkobbens Fiskeby
 
Träns - Firgrove
Sadel - Marley's
Schabrak - Fort Pinta (?)
Svansrosett - Silvergladebyn
Benlindor - Fort Pinta
 
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: