slide show
Är hemma från bion, den var bra.. jag träffa en klasskompis där okej, jag träffa inte utan såg och tyckte det var så jävligt pinsamt.... D: 
 
Och just nu tror jag blir galen ;_- Denna rutan
dyker upp hela tiden!  Visst, jag förstår vad jag ska göra men SNART HAR JAG JU FÖR HELVETE INGET KVAR ATT TA BORT! ASSÅ WTF? Ska jag meddela support eller? Ska det verkligen behövas? Eller behöver jag en ny dator? (visserligen är denna datorn 3år gammal på ett ungefär, och stängs av  hela tiden..) men asså jag blir så less på det här. Är det någon som varit med om det här problemet ett par fåtal gånger och vet exakt vad som borde göras just nu? Isåfall, tack!
 

Postat av: Bella Eastfield

Publicerad 2013-09-11 15:53:52

om det inte finns mer att ta bort kanske du kan skaffa en extra hård disk eller liknande? :)

Svar: Okej, tack för tipset! :)
Alexandra ~


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: