slide show
Nu funkar starstable som det ska (förhoppningsvis i flera veckor aja :p). Och ja, tänkte ta upp om min klubbhistorik här som Johanna Puppyheart tipsade om i inlägget om 'Ni väljer rubriken' Och det vore roligt om fler kunde deltag! Johanna, du vinner även en länk i menyn. Grattis! :) Länken kommer komma inom snar framtid.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kommer säga den första, andra , tredje osvosvosv.
 
Ocean Vampires - som ägdes utav Saga Sunstar. Vet dock inte om hon har en blogg, men det var ett rent nöje att vara med i hennes klubb och jag hittade många nya vänner, som det var längesen jag träffade nu! :)
 
Air Bubbles Company - som ägdes utav Svea Riverlee (hojta till om jag har fel!) Där jag bl.a var klubbledare. Jag trivdes enormt, och blev sugen på att starta en egen klubb .. Anledningen till att jag lämnade.
 
Fantastic Pandas Company - som ägdes utav mig. (Mobba inte namnet är ni snälla!) och ja, jag var lite skum då och bjöd in en massa random folk. :) Men som även är nära vänner nu.
 
Jorvik Aces - En klubb som ägdes utav Miranda Moonbell och där Anna Waterdawn var klubbledare. Eller ja,hon var väl delägare med Mirre tror jag x3 Men jag trivdes verkligen i den klubben må jag säga.
 
Pink Stars - som ägdes utav Daphne Southwood och en riktigt trevlig klubb faktist, där jag stormtrivdes. :) 
 
Air Ponies - En klubb som ägdes utav mig, och det var nog världens mysigaste klubb, jag skaffa mig så många vänner! Som även följt mig vägen till PW :)
 
Frost Rainbows - En klubb som ägdes utav Amanda Lightfield och klubbägare Nicole Seaknight fast inte hela tiden, och sedan Esther Lightwater (vet inte blogg).

Moon Warriors - Trevlig klubb i början, som ägdes utav Lucy Westlake och Alicia Starnight som klubbledare. Fast lämnade dock efter ett tag.
 
Silversong Wolfes Guild - som ägdes utav Malin Wolfpaw, och även moderator i spelet howrse där hon heter Yuudai.
 
Air Ponies - Hade startat upp A.P igen, men det gick inte så bra dock ..
 
Comet Hearts - klubb som ägdes utav Miranda Moonbell.
 
Ocean Warriors - Klubb som ägdes utav Daphne Southwood och Amanda Lightfield, dock är inte Amanda längre ägare.
 
Comet Hearts - gick med igen.
 
Pink Warriors - Och nu står jag återigen med världens bästa klubb pinkwarriors.
 
 
 
 

Postat av: Johanna Puppyheart : D

Publicerad 2013-09-11 12:54:36

Yey , såg det inte för än nu! :D


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: