slide show
Är det jag som är blind, eller har det blivit mörkare på huvudet? Detta är några tankar jag funderar över, detta ser väldigt skumt ut och jag har inte lagt mäke till det förut, konstigt. Visserligen, kan det lite mörkare bruna vara på huvudet men tycker inte det ser rätt ut när jag tänker tillbaka. Jag älskar denna tjejen och skulle aldrig ens tänka tanken att sälja henne! Sen tycker jag det är ''gulliknande'' fläckar här o var... eller är jag ensam om det? Hur som helst tycker jag ändå dom är fina, men ville bara ha nåt att skriva om satteh. ^^ kommentera gärna, uppskattas ALLTID!
 
P.S Nåt jag börjat tänka på är att jag sällan skriver bkdkodssfs fet stil längre. o: D.S
 
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: