slide show
Hejsan!! Har påbörjat gratisdesign, som faktist är helt färdig. Men om det är någon som vill ha en gratisdesign maila mig på [email protected] eller kommentera detta inlägg! Kollar mailen varje dag. :D Och då får du förklara för mig exakt hur du vill ha den. Jag kommer använda tillfällig header, bakgrund kan jag fixa men header får du fixa själv. Behöver du hjälp att sätta in headern, kan jag hjälpa dig med det eller förklara hur man gör. Hoppas ni vill ta del av mina designer! Här är en bild på en som blev klar idag (ubs, tänk inte på bilderna i inläggen, orkade inte starta en ny blogg och där jag gör mina designer, håller jag på med en till mig själv):
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: