slide show
Slutade senare idag p.g.a vi såg på en super dryg dansteater. Fyfan asså. Visserligen dansa dom helt okej, teatern heter 'Kryp' men den var så dryyyg! 40min lång ;_- Vi skulle slutat klockan ett idag, men istället sluta vi halv två ;_; Pågrund av att killarna i klassen fick ta bussen till skolan först, ush vad orättvist. Under tiden, fick vi kolla på en ny plats i parken som invigdes. Klockan ett, men då skulle vi åka *suck* aldrig får man ha kul? Fast, kanske ska vi hit nån gång nästa vecka, eller veckan därpå och ha fika med oss. :D Vore azum. Sedan tog vi ju bussen hem, satt med Hanna & Emma på bussen. Sen skulle en som heter Emilia sätta sig bredvid mig, så kom en tant som satte sig där lol. Sen var det en kaxig tant bakom Emma. Emma frågade om hon ville sätta sig (eftersom våra lärare sa att de äldre skulle få ha nånstans o sitta) och då sa hon 'Nej, du kan sitta ungdommar har inte lika bra balans som vi äldre' hahahahahahah omg. Den tanten stod ju fan där o vinglade på sina gamla ben, lol x3 Hur som helst, när jag kom till skolan spelade tre av killarna basket, två utav dem skulle jag gå hem tillsammans med. It is actually fun to hang out with the guys! Så det tog lite tid innan vi kom hem. ;) Haha! :3 För vi stannade lite överallt, tog brännässlor osv. En jag hitta brändes inte alls! Den var gulaktig, och lite svart på ett ställe. Och under var den ljus lila och hade en gul ton i bakgrunden? Men ja, vi fjanta rätt mycket oså. Det har ändå varit en bra dag, i glosorna hade jag glömt bort ett ord men en kille som sitter i min bänk, Kasper heter han, han hjälpte mig. Super schysst! Han sa att han hade dåligt samvete om han sa ordet, men han gav mig en ledtråd. Oh yeah! ;D
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: