slide show
Stormis första championat jag JÄTTE bra! Vi vann! :) Visserligen skyggade han i början, då han inte är van vid sådan här 'miljö' där flera hästar rider upp bredvid varandra, osv. Men visserligen blev jag väldigt sur, eftersom att INGEN FICK SITT PRIS, ELLER BELÖNING I BREVLÅDAN? Har kontaktat support, och blev oerhört frustrerad. Visserligen är det bara en 'liten' rosett, men jag hade tänkt sälja den och fått hela 500js. Ush, hoppas jag får tillbaka rosetten inom några dagar! Och att dom fixar denna 'buggen'.
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: