slide show
Jag o Ella har shoppat idag, fick dock ingen bild på det. :/ Vi shoppade inte bara, utan levlade tsm också! Gjorde blåa osv. Kunde sorgligt nog inte hålla mig ifrån shoppandet :( 291 sc +  3400 js kosta allt.
Förresten, denna sadel köpte jag i vd. Och frågan är nu.. HAR DET KOMMIT HÖST UTRUSTNING TILL VALEDALE? ELLER ÄR JAG HELT TOKIG? DET VAR INTE BARA TRE SADLAR, UTAN OCKSÅ TVÅ SCHABRAK. (Köpte bara en sadel)
 
 

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-09-13 09:06:54

Höstutrustningen har varit där i typ 1 år x)

Svar: ahhahahha, jag är tokig ju xD
Alexandra ~


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: