slide show
Tänkte ha typ 'Ni väljer rubriken' det går ut på att, ni ska kommentera i detta inlägg vad NI tycker vore intressant att läsa. Ni som gör det får en länk i min länklista, OBS! bra om ni har en blogg också, eftersom jag kommer ha bildlänkar i menyn som ni ser nedan! Har ni ingen blogg, kvittar det. Då kan jag ju ändå inte länka er :) Men skriver ändå upp ert namn i inlägget. :D
 

Postat av: Johanna Puppyheart

Publicerad 2013-09-08 08:34:03

Berätta om den roligaste klubben du varit med i ! :D


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: