slide show
Har köpt ny häst!! Gissa vilken? :) De som gissar rätt får en länk i ett inlägg och en länk i menyn! Kommentera detta inlägg! Ledtråd: Hästen har jag strävat efter länge, den är otroligt fin och jag har så fina isblå ögon *-* Namnet är Icepetal! :)
 

Postat av: Sandy Sleepymountain

Publicerad 2013-09-23 16:34:29

Cremellon på VG ;D


Postat av: Emmy w

Publicerad 2013-09-23 18:59:17

Cremellon i VG :D

Ps. VILL HA EN SÅN *.*
Och min blogg ät inte klar hehe har design och headern kvar xD

Svar: HAHHAHAH KORV
Alexandra ~


Postat av: Eme

Publicerad 2013-09-23 19:30:23

Frieser... NEJ cremellon i vg:)

Svar: Ledsen, hade redan hunnit göra inlägget när kommentaren kom ♥
Alexandra ~


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: