slide show
Hejsan alla!
Ny delux-utrustning till din häst i denna veckas uppdatering!
 
Ny deluxe-utrustning till din häst:
- Nu har Moorlands deluxe-utrustning kommit till Jorvik! Du hittar den i utrsutnings-butiken i Moorland. De matchande benlindorna hittar du i dekorations-shoppen i Fort Pinta! Detta deluxe-set hör ihop med Moorlands deluxe-kläder som redan finns på Jorvik!
 Snyggt Deluxe-set!
 
Nästa vecka:
- Vi är väldigt glada att kunna berätta för er att glasögon och solglasögon kommer i nästa veckas uppdatering! Våra Lifetime-medlemmar kommer få tillgång till ett speciellt par i Lifetime-shoppen i Moorland!
 
Vänliga hälsningar,
Star Stabla-gänget
 
 
 
Ledsen att jag inte hann göra inlägget igår! Någon hindrade mig. Vet inte vad, jag vet inte vad som händer med mig. Jag har slut på idéer det känns som ett jobb att vara tvungen att blogga varje dag. Det är inte kul längre, visserligen är det roligt men inte känna sig stressad att vara tvungen att göra dittan o dattan. *suck* jag ska försöka bättra mig, och göra detta roligt igen! Tack ni som fortfarande tittar in, även fast den urdåliga bloggningen.
 

Postat av: Eme

Publicerad 2013-09-06 07:47:41

Nej! Sluta bara inte:( Jag följer din blogg och kollar in den två ggn om dagen❤

Svar: aw, nejdå <3
Alexandra ~


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: