slide show
Hejsan!
Ett nytt race exklusivt för ponnyer är nytt i denna veckas uppdatering!


Ny tävling:
- Systrarna Penny och Polly är två nya tjejer på Jorvik. De ville bygga en tävling som bara ponnyer får tävla i, och de behöver din hjälp! Rid till ponnyråmen i Fort Pinta och prata med Penny. Du måste äga en ponny för att kunna slutföra dessa uppdrag och ställa upp i ponnytävlingen.

Prata med Penny!

Ponnyer:
- Två till supersöta ponnyer har kommit till pråmen i Fort Pinta. Rid dit och kolla in dem!

Oemåtståndligt söta!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget

Min kommentar: Visst, kul med nya ponnyer! Tycker dom var jätte söta osv. Men tycker visserligen det var dåligt att tävlingen endast är för ponnyer. Då vissa kanske inte har en ponny? Aja, om dessa är så söta som de ser ut på bilden, och inte är allt för dyra, kommer jag kanske köpa en nästa gång det är dubbla starcoins helg. 

 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: