slide show
Idag, innan bion köpte jag ett par nya svarta kängor jag ska använda i höst när det blir lite kyligare (just nu använder jag mina converse) och en svart vit blus med en ficka. Där jag TROR det står ''Dream will come true'' ser inte så bra eftersom jag har på mig den nu XD Dock är den lite besvärlig att ta på sig, eftersom det är ett linne inuti T_T Men funderar över att klippa av de här ''trådarna'' linnet är fast i, i blusen. Men är riktigt nöjd med grejorna faktist c: Tycker ni jag varje dag (nästan) borde försöka beskriva de kläder jag har på mig? haha xD
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: