slide show
Hej allihopa!
Kärlekens högtid, Alla hjärtans dag, är snart här och det firar alla Jorvikbor mer än gärna. De har dekorerat, skrivit kärleksbrev och byggt speciella Alla hjärtans dag-butiker på ön i denna veckas uppdatering!

Nya uppdrag:
- När Alla hjärtans dag närmar sig så blir människor extra kärleksfulla. Prata med Postmannen Derek i Silvergladebyn och se om du kan hjälpa till att dela ut de kärlek- och vänskaps brev som invånarna på Jorvik har skrivit till varandra. Du kommer säkerligen få en fin belöning från honom när du är klar!
 Klä upp dig själv och din häst till Alla hjärtans dag!

Alla hjärtans dag-butiker:
- Alla hjärtans dag-butiker har poppat upp lite överallt på Jorvik fyllda med fina Alla hjärtans dag-inspirerade kläder och utrustning. Fira vänskap och kärlek och klä dig och din häst i varsin hjärtlig outfit!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 
Min kommentar: Awesome!! Jag trodde faktiskt att det skulle bli i någon form av uppdrag. Och kläderna är så SNYGGA *_* Hoppas bara att dem inte kostar sc, jag är pank just nu... hehe.
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: