slide show
Denna veckan fick vi klart för oss att Hästön kommer på Onsdag nästa vecka. Men hur kommer detta fungera? Det är en fråga som ställs ganska ofta. 
 
En fråga som ställs ofta, är: kommer detta att kosta, att skicka sina hästar hit? Jag tycker att det ska vara ett rimligt pris mellan 10-25 starcoins. Om det är gratis så kan det ju bli ett missbruk, med tanke på att då kommer man att skicka sin häst dit för att slippa mata den. Men sedan så har jag tänkt lite att, kanske kommer man att få köpa mat till sin häst när den står där? T.ex första dagen 50 js eller 2 sc. Att det kan dras från din valuta automatiskt varje dag, så man slipper att fundera på det.
 
Kommer man att kunna åka dit och se sina hästar där? Hm. Jag skulle inte ha något emot om det skulle bli så. Ön ser så vacker och fridfull ut, jag skulle väldigt gärna vilja se mina hästar gå runt här som ''mpc:er''. Skulle inte ni också tycka det vore awesome? :D Om man kunde åka hit för att träffa sin häst? :) 
 
Well, jag tror att det kommer kosta en liten summa pengar för att ha sin häst här, och jag tror att man kommer kunna se sina hästar här också. Eftersom att, varför skulle det annars finnas en bild på ön?
 
Sedan kommer vi till det svåraste. Vilka hästar ska få ta en semester här? Jag har bestämt mig för att de hästar som rids minst i mitt stall ska få ta sig en fridfull semester här, tills jag känner ett styng av saknad - om jag nu gör det. För man borde väl kunna ta tillbaka sin häst därifrån, eller? 
 
Wrella, min första häst jag köpte. Jag rider henne sällan, men jag skulle aldrig kunna sälja henne. Hon är en så fin dam och jag har aldrig kännt sådan kärlek, men det finns någon längtan efter denna häst. Hon är guds vackra häst och jag blir ledsen när jag tänker på att hon sällan rids längre. Men hon har stått mig nära i 9-10 månader, och hon är värd en semester.
Det gör ont att behöva göra sig av med henne. Men jag rider henne aldrig och hon är värd en lång, semester.
Denna fina kille älskar jag - men han rids aldrig. Han är otroligt fin, och det är så svårt att göra mig av med honom. Men han förtjänar en semester. Hur länge vet jag inte.
Denna lilla lurviga fetknopp till häst står och ruttnar bort i ett hörn. Och jag antar att han skulle njuta av det saftiga gröna gräset på hästön, och att aldrig sluta glufsa i sig av det goda.

Postat av: Din apa m k

Publicerad 2014-02-01 22:30:47

Fetknoppen hehe

Svar: noo
Alexandra ~


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: