slide show
Som flera andra har gjort, så såg jag på mello med familjen. Själv tycker jag att låt nummer 3 (Glow), låt nummer 7 (Set yourself free) och låt nummer 8 (När änglarna går hem) var de bästa denna gången. Nummer 6 (Undo) var också helt ok. Tyckte dessutom att det var lite kul när Sean Banan sjöng i slutet, och dessutom att de riktiga bandet sjöng. Dem var lite äldre nu, jäntemot då x) 
 
Tyckte det var fett akward när den där lilla tjej Sigrid, tror jag hon hette, gick fram och sa en massa ord som jag inte kunde när jag var i hennes ålder haha. Det var ju såklart inövat! Men gulligt, och modigt. 
 
Sedan hade jag en fight med min bror när mello var slut, han kom ut från sin lilla håla och tog chipsskålen, och jag ryckte åt mig den och båda två hade ett fast grepp om den på varsin sida, och han ryckte så hårt att jag nästan flög över vardagsrumsbordet x) Sedan fick jag skäll av mamma, ops. Pappa skällde först på min bror, haha. 
 
Vilka gillade ni?

Postat av: Lova som GöR VärldEn BäTtrE med sina åsiKteR

Publicerad 2014-02-09 20:39:29

bra där!! syskonkärleken segrade :') no men kollade inte på melodifestivalen HATAR FAN PROgrAMLEDARNA seriöst de suger

Svar: HAHAHHA, ja programledarna.. haha. Förra gången så klagade folk på att hon där tanten hade hår under armarna HHAHAHA.
Alexandra ~


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: