slide show
Denna tid så körde jag champ med Sidon, hans första champ och han tog hem ett guld åt mig! :D Kan inte vara mer än stolt över honom. Kunde dock inte ta en bild på resultatlistan, då jag lämnade gruppen.
 

Postat av: Esmeralda Eastdotter

Publicerad 2014-02-14 19:28:27

Grattis till guldet! ♥

Svar: Tack :
Alexandra ~


Postat av: Lova was here

Publicerad 2014-02-15 11:49:26

om nighty nånsin blir glad igen får du köra åt mig :))

Svar: hahahahha, de tror du va >:D
Alexandra ~


Postat av: Lova was here

Publicerad 2014-02-16 20:17:04

nej för jag är inte i kyrkan

jag vet

Svar: hahahha wtf
Alexandra ~


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: