slide show
Ny och fräsch design, fixad! Eftersom att det var ett tag sedan, bör jag nog berätta vad som hänt...
 
1. Jag har bytt server. Detta kom nog som en chock för oss alla, men that's true. Jag har bytt server. Men inom en snar framtid är jag tillbaka på Air Star! 
 
2. Jag har köpt ett svart arabiskt fullblod vid namn Southspot :D
 
3. Jag har köpt akhal teke borken i vingården vid namn Fargaze :D
 
4. JAG ÄR BEUNDRAR MED JORVIKS FISKEKLUBB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
5. Jag har dragit på mig en förskräcklig feber & förkylning ;_;
 
6. Jag har läst ut Hungerspelen och Fatta Eld (första & andra delen i hungergames böckerna) på en halv månad.
 
7. Jag har börjat spara och har redan 1133 starcoins :D
 
Jag är ganska stolt! höhö.
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: