slide show
Jag, som många andra har nog min speciella "den gömda dinosauriens dal outfit". Jag har inte haft på mig något annat, en detta när jag ridit där inne och utforskat. Jag älskar den något enormt och den är både varm och höstig (trots att det är mer vinter än höst nu, I guess). Tyvärr hittade jag inte en matchande mössa till klädesplaggen, för en  hjälm är kanske inte det varmaste. Men strunt samma! I just loove it. 
 
Sen vill jag bara säga att jag håller på att jobba på en stjärnkarta (det finns typ tusen, men jag tycker det vore kul att ha en egen att uppdatera) men dock har jag endast hittat 9 stjärnor i Dinodalen och jag har 74/75 stjärnor hittade. Jag kan bara inte hitta den sista!! Jag blir galen. Sen är det samtidigt svårt att fråga andra, eftersom det är så nytt. Ändå har jag ridit runt hela dinodalen minst 34 miljoner gånger, kollat i minsta lilla vrå - and no star. Jag blir heelt tokig. Aja, bara att leta vidare! *gäsp
Hjälm - Västkobbens Fiskeby
Jacka - Västkobbens Fiskeby
Handskar - Marley's Bondgård
Byxor - Västkobbens Fiskeby / Silvergladebyn
Stövlar - Lifetime present
 
Träns - Jorvikstallets arena
Sadel - Firgrove
Schabrak - Västkobbens Fiskeby
Svansrosett - Fort Pinta
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: