slide show
Hej! Jag känner att jag sällan hinner spela sso. Visst, nästan hela höstlovet har jag spelat men igår så var jag hos morfar. Vi hälsar alltid på honom på halloween/alla helgon och passar också på att besöka mormors grav. 
Idag har jag varit väldigt upptagen. Till en början så skypade jag med Saga men sedan skulle jag äta och hon duscha, och under den tiden vi skypade orkade jag inte spela sso. Sedan under dagen har jag inte haft lust att spela sso. Det är inte så att jag har tröttnat igen eller så, för nu ikväll är jag riktigt tagg på att spela en stund. 
 
Men det jag ville säga var att imorgon hinner jag heller inte uppdatera bloggen så himla mycket, för jag ska till falkenberg. Det är nämligen så att jag blivit faster, wooh. Eller i lördags förra veckan rättare sagt, min bror och hans fru som bor i falkenberg fick en son som förmodligen får namnet Alexander. Hur awesome är inte det!? Alexandra-AlexanderWe are equals!! Så då ska vi hälsa på dem och så. Vi kommer åka hem på eftermiddagen eftersom att vi åker på förmiddagen, och det tar ca 1,30 h att åka dit / hem så vi är nog inte hemma förrän kvällen.
Sen är höstlovet slut, buhuu :( Det är inte så att jag avskyr skolan, för jag tycker faktiskt om skolan. Men hur awesome är inte det med lov!? Längtar redan till jullovet, på loven hinner man umgås mer med sina kompisar än vad man hinner på vardagar. Det är massa läxor o skit (det är det jag avskyr mest med skolan, man får läxor all the time, på loven osv. Hade 3 läxor nu på lovet >.< Jag tycker att man ska göra 'läxorna' i skollan istället för att sitta hemma på sin lediga fritid och hålla på med det. Jag menar, hur mycket tid har man inte i skolan? Kan de inte lära ut de där istället? wää.
 
Sen har jag också tänkt på en sak, Alexandra. Det är ett namn som verkligen har en innebörd enligt mig. Jag älskar att jag döpte min karaktär till det. Men det räcker inte att skriva att jag inte ångrar mitt val. Jag vill minnas min karaktär. Något som stod mig extra kärt om hjärtat. Så jag har tänkt, när jag blir vuxen och skaffar barn, får jag en dotter kommer hon få namnet Alexandra. Jag vet inte hur jag ska förklara det, men jag vill verkligen minnas. Jag vill visa hur mycket sso och karaktären har gett mig, vännerna, tilliten, bättre stavning. 
 
Sso är inte bara ett spel. Det är mycket mer än så. Ett stort community, man skaffar vänner, vänner för livet. Det är så svårt att förklara det, men jag tror många förstår hur jag tänker. Jag är så glad över att jag hittade till sso och jag ångrar inte någonting. I'm so proud of my Alex ♥
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: