slide show
Halloween Uppdateringen 2014 var tyvärr samma som 2013. Synd att de inte hittade på något nytt. Men pumpa tävlingen var rolig, kul att den hittade tillbaka! Och att leta spöken är ändå ganska kul. Jag ska försöka hitta alla spöken och göra en spökkarta men, vi får se hur det blir. Förmodligen kommer andra att hinna före. 
 
Eftersom att det är likadana halloween kläder som förra året, så minns jag inte exakt vilka det var eftersom jag redan köpt dem, tyvärr. Så jag kan inte visa dem. 
 
Men här har ni sminken som går att köpa för 25sc, över allt tror jag!
De två första, skelett- och vampyrsminket är detsamma som de andra åren. Men de två andra är helt nya, vad jag vet. Tyvärr tycker jag inte dem är så värst snygga, jag tänker definitivt inte köpa något utav dem. Men det är bara vad jag tycker! Jag köpte förresten vampyrsminket, tycker det är tufft så det fick det bli! Kommer nog skaffa nytt hår också, det passar inte så jättebra med det sminket och sedan blont hår.

Förresten, nu när vi ändå är inne på ämnet 'Halloween'. Det är nog min favorithögtid, måste jag säga (åtminstone delad första plats med julafton). Halloween är så galet mysig högtid, redan i början av höstlovet varje år Halloween pyntar vi vårat hem. I köket hänger pumplampor (mini lampor som hänger i ett slags rep, vet ej vad det kallas), vi har dessutom små ljusbehållare eller vad det heter som är pumpor och höstliga gardiner. I år hittade vi dessutom spindelväv och spindlar inne på panduro så det var ju ett måste! I vardagsrummet står alltid en står glasskål full med godis 31 oktober när alla barn kommer till oss. Det är oftast jag som ger godis, det är så sjukt kul. Igår gröpte vi dessutom ur en pumpa som ser väldigt elak ut, den står utanför ytterdörren med ett ljus i sig. Såå mysigt!! Nej, halloween är nog en högtid min familj uppskattar, det är lite som julafton. Vi pyntar vårat hem. Gör ni också det? 
 
Förresten, imorgon kan det bli så att bloggen står stilla lite. Jag ska nämligen halloween vaka (som luciavaka fast det heter halloweenvaka!!) med min kompis hela kvällen imorgon, då inte jag kan på fredag när det är halloween egentligen. Ska till min morfar i Skövde då och vara borta i stort sett hela dagen.Men det ska bli jätte mysigt! Vad ska ni göra på halloween? 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: