slide show
Idag har jag skypat med underbara Saga Mistdawn och hon har också börjat spela igen!! *applåderar*. Imorgon kommer jag inte kunna blogga så mycket heller, för jag ska nämligen till skövde och träffa morfar (om jag inte sa det i ett tidigare inlägg?). Men jag kanske hinner slänga in något inlägg tills kvällen och jag tror inte jag hinner göra tidsinställda.
 
Men det jag tänkte berätta om var att jag har köpt en nordsvensk!! När jag förut skypade med Saga, så skulle hon köpa en till nordsvensk. Hon köpte buckskin i Stall Gyllenbladet, samtidigt som jag hade svårt att bestämma mig om jag skulle köpa likadan, den i fort pinta eller den andra i Stall Gyllenbladet. Men det blev ändå den bruna i Stall Gyllenbladet med mörkare nyans på manen än pälsen. Jag är jätte nöjd över den hästen, och hon fick namnet Daisybelle, jag tror bannemej att hon ska kallas för Freedom i fortsättningen. Jag vet inte varför, men det känns som om hon är en Freedom.
Jag är jätte nöjd över mitt inköp, och äger nu 19 hästar. Det är galet! Och ändå är nästan alla full levlade *proud*. Sen vill jag också passa på att säga att jag bytt hemstall till Stall Gyllenbladet. Nu när man ändå kan ta färjan till Fort Pinta och Jarlaheim! Jag har alltid älskat Gylleneåsarnas dal och nu när det är höst passar det ju bra. Men jag tror det kommer bli jättebra här, inte så mycket folk heller så det blir lite lugnare. 
 
Jag måste också säga att jag håller på och renoverar bloggen (fixar design) och jag vet inte vad som hände, poff så var sidomenyn borta och jag hittar inget problem. Men jag får se om jag kan hitta en lösning! Godnatt på er och ha en underbart trevlig kväll.
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: