slide show
Det var väl ett tag sen, kan man lugnt säga. Jag har tänkt börja blogga igen, efter att jag slutat spela en period. Först igår loggade jag in på 17 veckor, vilket är ca 4 månader. Eller jo, jag har ju förstås loggat in och kollat till saker o ting men inte så mycket mer än så. Idag kollade jag tillbaka i arkivet de första inläggen jag gjorde. Jag började nästan gråta så vemodigt det var, to much memories. Mitt skrivande var kaos på den tiden, vilket har förbättrats och utvecklats så mycket mer.
 
Jag minns att jag hade en fundering för ca 1 år sedan, star stable har verkligen hjälpt mig och mitt skrivande. Jag har utvecklats så himla mycket sen jag började spela starstable, och jag fattar inte. 
 
Jag saknar star stable 2013. Jag saknar hur det var på den tiden. Alla vänner. 
 
Vänner som betydit mycket för mig under min starstable tid från 17 januari 2013:

  • Hedda Skywood
  • Hedda Westfall
  • Courtney Misthaven
  • Anna Waterdawn
  • Jennifer Winterstar
  • Miranda Moonbell
  • Lova Starstar
  • Jaquelin Goldbell
  • Saga Mistdawn
  • Luna Northstone
  • Maja Starside
  • Kate Mistwood
  • Emmy Watergirl 
Men även så många andra vänner. Jag saknar er så galet. Att starstable kan väcka så många känslor. Men den person som jag nog saknar allra mest, är dig Hedda Westfall. I remember every moment together. När vi skapade våra konton Bella och Daphne, alla våra fantastiska stunder då vi skypat. Loven då vi har umgåtts från gryning till sent in på kvällen. När en bugg inträffade och nästan alla kläder och utrustning kostade mellan 1-9 jorvik shillings och jag skrev till dig på skype och du trodde jag skoja med dig. Det finns så mycket mer, men texten skulle bli för lång. Jag saknar dig så otroligt mycket Hed. Varför slutade du spela starstable. I miss u so so much. Om du en vacker dag loggar in på starstable, kommer jag stå där med öppna armar och jag kommer krama dig så hårt att du inte kan andas. Om du ser det här inlägget, hoppas jag att en vacker dag loggar du in och jag får träffa dig en gång för alla. I love you ♥
 
En annan vän som jag saknar är Anna Waterdawn du är för go. Jag kan inte sluta hålla tummarna för att du ska återgå till bloggandet och börja spela som vanligt igen. Jag saknar våra fina stunder, våra skypesamtal och våra skratt ihop. Det går inte att beskriva dig med ord, för du är för fin för alla ord som går att uttrycka sig med. I will always love you, today, tomorrow, forever. 
 
Och Jen du och jag har unfinished business!! Du ignonerade mig och jag har än idag inte kunnat förklara mig inför dig. Jag är så ledsen, jag saknar dig så mycket. ♥
 
Saga Mistdawn jag hoppas att du har det gött på gymnasiet. Jag saknar dig jätte mycket, Saga. I december firar vi 1 år och jag kan inte minnas att vi bråkat någon gång. Du är en person som är omöjlig att starta bråk med och jag älskar dig så mycket att det gör ont i hjärtat. Lovee yoou ♥
 

Well, det var inte vad detta inlägget skulle handla om, opps. Men jag kände mig tvungen. Nästan alla mina vänner är bom bang borta. 
 
Hur som helst, jag känner att detta inlägget är riktigt rörigt och hoppas att ni förstod minsta skvatt åtminstone, för det gör inte jag. Men jag har bestämt mig för att återuppta bloggen och spelandet, en ny design är på ingång.
 
Sen vill jag också säga att jag aldrig kommer sluta kämpa för att ta tillbaka mina vänner till starstable, eller åtminstone få dem att logga in för att säga hejdå one last time. Det kommer krävas blod, svett och tårar. Men en sann vän ger aldrig upp hoppet! Det gör inte jag heller. ♥
 
 

Postat av: Hedda Skywood

Publicerad 2014-11-09 20:42:17

Jag fick bara något ryck och sökte på din blogg efter att ha varit inne på Starstable (för typ första gången på evigheter)- sen möttes jag av detta inlägget. :)

Jag saknar dig också, Misty! ♥

Svar: Vi måste träffas nån dag ed ♥
Alexandra ~


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: