slide show
Har hängt med Anna idag (: Mycket roligare att vara goda vänner en fiender (: Du är mycket trevlig, och jätte roligt och snäll. När du var min klubbledare, hann vi knappt lära känna varandra ordentligt. Men du är otroligt mycket schysstare än vad jag trott. Och därför har jag gjort en special bild åt dig, som kmr längst ner (: <3 Anna, om du läser det här inlägget, så frågar jag dig här och nu.
 
- Tror du vi skulle kunna vara bästa kompisar? (: Vet, du har redan, men man kan väl ha flera? (: Vet, kanske för mycket begärt... Men vi kanske ska lära känna varandra först, och inte utan ditt godkännande.
 
Här är special bilden, från mig till dig :) <3
/Alex
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: