slide show
Ehm, här kmr mer info om Winner, ja jag o Winner har lärt känna varandra mer nu.
 
Info om Winner: 
 
Winner är rädd om sig, och vill därför inte hoppa för högt. Speciellt vid trerränghinder brukar hon tvärstanna mitt framför, och jag ramlar av.Men, det är ju pågrund av hon har inte super bra självförtroende, och det måste vi bygga upp. Hon är inriden 60% nu, och snart så :D Jag är en allround ryttare, men satsar mest på hoppningen och piaff. Jag tränar så svetten rinner längs pannan med Star, han är jätte duktig. Winner har nu insett vem som bestämmer, och lyder mina hjälper oftast. Men hon bjuder aldrig på hoppningen, därför tror jag inte att hon är förtjust i hoppning o därför måste vi satsa på någon hon tycker är kul. Dressyr, däremot tycker hon är super kul! Hon är jätte duktig, och har mjuka steg. I hoppningen är hon mest spänd, men hon är egentligen inte hästen som hetsar upp sig i onödan. Hon har fina mjuka steg, men i hoppningen blir hon rädd och börjar ibland bocka, när hon bockar, så bockar hon väldigt högt, så det är ovanligt att jag håller mig kvar i sadeln.Men dock menar hon inget illa :) Hon och Star har kommit bra överrens! :D
 
/Alex
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: