slide show
Jag & Ed funderar över att se likadana ut! XD Vi är bästisar, alltså och hon står på kö till Frost Rainbows, den nya klubben jag är med i , dessutom bloggar jag just nu bara om Alex, har börjat köra championat med alex igen! :3 Jag & Ed letar efter något passande smink, ska också köpa nytt hår likadant som Ed, på lördag. Ett sidohår brunt, för 110sc. Och imorgon eller ikväll, troligast imorgon, så köps det 800sc! :D
/ Alex

Postat av: Heddy

Publicerad 2013-04-04 21:27:41

ILY! <3

Svar: ILY 2! <3
Alexandra ~


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: