slide show
Hej, idag har jag ridit så svetten runnit på både mig och Star. Star är väldigt nöjd för sitt arbete, då vi jobbade med skänkelvikningar,framdelsvändningar,galoppombyten,piruetter och piaff, fast piaff vart lite svårt pga, idag var Star ovanligt pigg,busig och full av energi, han ville absolut inte bara göra en så tråkig grej som att trava på samma ställe, så han bockade,gena och sparkade bakut med full av glädje. När jag var som allra mest sammanbiten, genade han i full galopp, och gav till en massa stora glädjeskutt och bockade, jag ramlade av 2 gånger, men jag fick bara ont den sista gången, jag slog i armen, ajj! ;c Sedan fick han en dusch, och han försökte rusa iväg flera gånger och skuttade hejvildt, att bli duschad av slangen är inte det roligaste han vet. Men att bada, det är jätte kul! Då plaskar han väldigt gärna. Sedan behövde jag också ta en dusch, jag släppte ut honom i hagen, och tog bussen hem till Firgrove. När jag åkte , gnäggade han övergivet i hagen.. Jag antar att han behöver en vän, jag har hittat ett perfekt sto, som jag funderar på att köpa för Stars skull.
/Alex
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: