slide show
Som ni kanske inte visste, är det att jag inte gillar frukost så särskilt mycket. :) Dock äter jag det endå, för jag är tvungen. :( Idag åt jag nåt som faktist föll mig ganska bra i smaken, jordgubbskräm med mjölk och en varm kopp oboy. :D Dessutom, har jag förut druckit kaffe med mjölk, capucchino etc. Men nu har helt vanligt svart kaffe fallit mig i smaken, också! Så dricker nog helst svart kaffe nu för tiden. ^^ Dock, så varierar jag nog lite. Alltså ibland svart kaffe, o ibland kaffe med mjölk etc. :D Just nu tävlar jag Fire, antagligen levlar hon imorgon eller på fredag. :D Hoppas imorgon, såklart! Men, tror hon levlar på fredag.. Aja. :P 
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: