slide show
Visst, jag har varit dålig på att skriva inlägg. Men jag har mina anledningar ... För det första, hade inget speciellt att blogga om igår, sad but truth. :c Och dessutom, var jag verkligen trött igår. Likadant idag, hade idrott i både idag och igår och har träningsvärk. Kring dessa två dagar, kommer jag vara iprincip väldigt trött. För jag har ridning idag också så.. Lite problem, jag ska hinna med så gott jag kan, men ja räkna inte med att det blir full bloggning idag heller. Igår kväll orkade jag dock inte blogga om en specifik grej, jag o Evelina Mcbell även kallad Eve, hon är tyvärr inte sr längre och får inte köpa. :( DET ÄR SÅ HEMSKT!!! :(( Hon är level 14 osvosvosv, men aa. Hon testade att smyga sig fram ni vet uppför backen där. DET GICK! OMG ;o
Hon kallade även min HINGST för 'mommi,mammi' eller liknande freak things. Hur som helst, det var as roligt sedan stack jag från henne och hon ba: ''NOO MOOMMII'' AHHAHAHHHAHAHA Rätt åt henne <,<
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: