slide show
Ville ta upp lite tankar jag har kring dessa "förväntningar" vi spelar ha/r/de.
 
'' Julen är magisk och full av överraskningar, så håll ett extra öga på nyheterna i veckan. Vem vet, kanske kommer det en liten tjuvkik på något som kommer inom kort! ''
Och vad hände med detta då? om ni tittar på nyheterna kan ni se att det har försvunnit. Tycker det är riktigt dåligt, jag hade förväntat mig snö! Men ja, dom har rätt. Det är sent i år. Men det finns ju fördelar också, eftersom att dem kanske arbetar extra med snön i år? 
 
Och vad hände med att ''du kommer kunna levla flera utav dina hästar per dag''? Om ni tittar ännu en gång, kan ni se att dom OCKSÅ TAGIT BORT DET. Ja, om jag inte har dålig syn, förstås. 
 
Och vad hände med att man kommer få flera julbestyr per dag? Sedan man gjort de sista juluppdrag han det bara varit 1 julbestyr per dag.
 
Ja, här har vi lite saker som man kan diskutera om. Vad hände med dessa "förväntningar"? det blev aldrig av! Jag är säkert inte den enda som märkt det här, och vet att många tycker det är lite ''dåligt''. Jo, jag tycker också det är lite ''dåligt''. Och att sedan ta bort det... nä, nu får sso faktist skärpa sig! Självklart förstår jag att dom har mycket att göra, men ändå något man har ''lovat'' får man väl ändå hålla fast vid? Eller vad tycker ni?
 
 
 
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: