slide show
Tänkte visa alla mina julklappar här och sedan berätta om vad jag tycker om dem osv.
Här har vi då en lila rosett, svår att matcha med men samtidigt fin!
Röd rosett, tycker den är superfin och passar bra till julen!
Grön rosett, mycket finns men svår att matcha med då det inte är så många gröna grejer som har den nyansen.
Rosa lila polagris träns, tycker det är gulligt men inget jag skulle köpt om det gick att köpa i en affär.
Tycker dom är fint mönstrade, men som ni ser har jag 3 st av dem här! Och om man inte kan byta ut en grej mot nåt man inte har efter jul, kommer jag sälja de 2 par som jag fick dubletter av.
Tycker dom är lite för glansiga, och smala. Inga i min smak!
Tomteluva, indeed *-*
Tycker denna är jätte söt! :D
söt :D
HAHAHA DÖR. nejmen storaaaa 
Asfin! Gillar att det är lite snö på och vi har inte så mycket grått i spelet så jag tycker verkligen det borde komma mer grått!
Tycker denna är väldigt fin
Bra att ha äpplen! haha. det är faktist ok att man får dubletter av äpplen ;)
Stickad mössa, fin!
Sådär.
Jätte snyggt! :)
Fint! :D
asfula xD
Ja asså, jag brukar ju inte ha mask på mig såe :x
 
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: