slide show
Hej
 
Ville bara berätta hur jag har det just nu, med tanke på bloggningen. Jo, man kan väl börja med att jag gör för mycket just nu känner jag. På vardagarna är jag i skolan, och tillbringar en stor del av min tid i stallet. Sedan så försöker jag att hinna med att slänga in ett inlägg eller två på dagen och vill hinna kolla de bloggar jag följer, och lite sånt. Sen loggar jag in på sso. Och när jag kommer hem brukar jag se julkalendern, men på kvällarna när jag loggar in på sso känner jag att jag ska levla o sånt. Men de senaste dagarna har jag inte hunnit med att levla. Jag vill dricka glögg och äta pepparkakor medans hela familjen sitter i vardagsrummet på kvällen och ser på julkalendern. Sen har jag massvis med läxor också. Tiden räcker inte till. Jag vill hinna göra massor på en dag, men jag hinner inte. Jag har för mycket att göra. Det är därför det varit så dålig bloggning. Jag vill ju satsa mer på skolan, då jag känner att jag verkligen försöker. Och för första gången i mitt liv hade jag alla rätt på matteprovet som vi hade för ungefär 2 månader sedan. Jag var otroligt stolt över mitt hårda arbete. Och känner att jag börjat skärpat mig mer detta året. Men jag känner att jag börjat tappa självförtroende. Jag blir så ledsen, jag har alltid varit lika kommunikativ när det gäller skolan och dylikt. Men jag vet inte vad jag ska säga, så fort jag ska berätta något stirrar alla på mig och jag säger antingen fel eller så fattar läraren ingenting. Det är så jobbigt att göra fel! Och att tappa sitt självförtroende, är nog det värsta som kan hända. Men det är väl mestadels för all min stress. Det ska bli skönt med ett lov snart. Så jag kan sova ut ordentligt och ta tag i allting och ja. Då känns det bra! Men godnatt, vi ses ♥

Postat av: Lova was here

Publicerad 2013-12-05 22:30:19

Visst är det jobbigt :( Har det som du + bråk i skolan ;-; Du anar inte hur många gånger jag velat sälja mina hästar, jag har tänkt avsluta mitt konto på sso. Tiden räcker inte till. Jag har faktiskt börjat GÖRA läxor (jag gjort dem men eheh) jag LEVER. (du fattar) Man får ta vara på det, innan man vet ordet av det så har man förlorat allt

Svar: precis :(
Alexandra ~


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: