slide show
hej
 
jag har förändrats. Jag är inte samma person som jag var för 1 år sen. Ibland vet jag inte vad jag ska göra med mitt liv.. jag har upplevt otroligt starka känslor, i min tid på starstable. Både lyckliga, roliga, mysiga stunder men samtidigt olyckliga, tråkiga & stunder då jag varit ledsen... jag vill inte sluta nu. Allt jag byggt upp! Allt jag och Alexandra varit med om i min tid på starstable. Jag blir så jävla ledsen när jag tänker på det. Det är inte lika frestande att logga in på starstable, så frestad att jag knappt kan koncentrera mig på lektionerna, nej. Nåt har förändrats. Jag har en svag aning om vad det kan vara..
 
I juni förändrades mitt liv helt och hållet, en person jag saknar väldigt mycket.. men de senaste veckorna har jag trott att jag gått vidare, men i själva verket har jag inte det. Allt blev upp och ner. Saknaden av två "saker" är för stark att det inte finns några ord. Min häst, eller världensgulligastemysigastebästahästihelavärlden dog i fång. Det finns inga ord, jag kunde knappt fatta att hon inte fanns längre, att jag aldrigaldrig mera skulle få ge henne en morot. Aldrigaldrig mera få klia henne i pannan, eller ha hennes smäckra huvdu vilande på min axel. Alla de vackra stunder vi haft, var som bortblåsta. Jag kunde knappt se en häst längre innan jag brast i gråt. Det var inte bara fången som hon hade, utan under natten hon dog, så hade hon en hjärnblödning ;_; hon låg alldeles stilla när vi kom in i stallet på morgonen, med vidöppna ögon. Hon andades långsamt, jag minns varenda detalj.. Vi ringde vetrinären, hon fick ta bort henne.. :( hon skulle ändå aldrig klarat av att stå upp själv om hon skulle försökt bota henne.. *suck*. ja.. och jag tror aldrig att vi skulle kunna bli vänner (personen jag saknar..). Jag försökte uppföra mig bra i WR, men nej.. jag hade hoppats för mycket. Nu är det ingen idé. Finns inte ens en halvprocent att vi skulle kunna börja om från början igen.
 
Sedan kan det också vara för att.. jag saknar PW :( Men när man väl upplöst sin klubb, är det 1% av 100% att alla kommer tillbaka. 
 
 

Postat av: Lova was here

Publicerad 2013-12-13 16:36:47

Jag förstår dej. När jag och duvetvem (inte voldemort inte den du snacka om här okok) bråkade, började jag gråta varannan minut, jag tror inte på någonting längre. Jag har ockå förändrats, fuck life

Svar: ;-;
Alexandra ~


Postat av: Majs

Publicerad 2013-12-13 18:12:21

Aw, Älle <3 finns <3 ~ :(

Svar: <3
Alexandra ~


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: