slide show
Jag o bästisen Nathalie (Cornelia Moonbear) står o väntar på att mlc börjar.. haha ♥ 
Och det gick ganska bra på mlc. ^^ Första gången jag körde på VÄÄÄLDIGT länge. O.o Eller ja, jag körde igår, men när jag låg etta blev det en fyrantig byggarbetare... så alltså faila jag dock och kom 5a, 6a? 
Och super verkligen super duktiga Natta kom 5a! Asså första gången hon körde, fatta nada och hon stegra sig p.g.a hennes häst har röd smillie, inte den rödaste men den röda iaf. Så tyckte hon var otroligt duktig...♥
 
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: