slide show
Hej, kom trea, och det sög ;_; men, endå gick det skit bra!! :D Asså, är inte nöjd över tredje platsen (men bättre än ingen alls) jag failade stort, men, jag har kommit på ett SKIT bra sett att ta sig förbi höbalarna utan att (ja, att det inte blir som det blir) tyvär är jag för snål för att berätta :/ men är skit glad över det! :) Sen blev jag förbannad för en tjej i gruppchatten klaga över att dem som oftast vinner eller får en rosett, kan göra så dem som inte får en rosett att de får en rosett. Men så nästa vecka kommer det frieserhästar! :) OCH JAG ÄR SKIT GLAD! SKA BÖRJA SPARA PÅ ALLVAR NU! :) JAG MÅÅÅSTE VERKLIGEN HA EN! FÖR DEM KOMMER BLI STÖRRE ÄN DE VANLIGA!!! (:
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: