slide show
Jag har gjort en teckning till Hedda Skywood, hon har varken bett eller frågat om en, men jag vill bevisa min kärlek för hennes och min vänskap .. ♥ Ed, :( Förlåt för att vi bråkade, förlåt för att vi blev ovänner. Klart vi kan hålla kontakten oavsett om vi är i skilda klubbar :/ ♥ Jag vill inte att du försvinner förgått, men oavsett vad som händer, hoppas jag att du nu sparar denna teckning på din datior :/ ♥
 
(Den blev failad, förlåt :/) Och för ljus..
 

Postat av: Ed (hedda) :D

Publicerad 2013-07-01 10:39:32

Aw, tack så enormt mycket! Jag älskar dig fortfarande... Förlåt för allt bråk som uppstått ;_; Är tyvär oaktiv på SSO (då mitt SR är slut) och kommer vara tills den 25 augusti :( Är inne då o då såklart! Älskar dig frv ;* Dock så kan vi träffas på MSP ibland? ;D LWU <3 C: //eddie FÖRRESTEN FIN BILD <3 :D *sparad*

Svar: TACK :( ÄLSKAR DIG SÅ FÖRBANNAT MYCKET ED :( <3 <3 <3 OAVSETT VAD SOM HÄNDER, ÄR VI ALLTID MED VARANDRA :( OCH DU FINNS ALLTID I MITT HJÄRTA <3 <3
Alexandra Mistdawn


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: