slide show
Här kommer en ny outfit på väääldigt länge :3 Ehm, den svarta jackan jag förut köpte, här kmr en outfit med den :D
Hjälm - Fiskebyn
Jacka - Fiskebyn
Handskar - Marley's
Jeans - SGB
Stövlar - LT-present
 
Btw! Glöm inte att jag fyller 14 år på fredag v.20! :D Då skall jag köpa 500 sc, men kanske, kanske, blir det dubbla sc! :D Eftersom, det vart för 3veckor sedan det var senast, och det är var tredje vecka (?) , enligt mig :) Jag vet inte, men jag tror faktist det c: Och då köpes det 1000sc ist, XD
/Alex

Postat av: Esmeralda Silverforce

Publicerad 2013-05-16 16:24:54

Snyggt :)

Svar: Tack! :D
Alexandra Mistdawn


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: