slide show
Asså, fy fan. Är så jävla nöjd! :D Helt klart värt allt slit! Det blev dock inte direkt "vinrött" överallt som jag hade tänkt. Men detta blev mycket snyggare, tycker jag. Vad tycker ni? :) Ge mig gärna lite feedback! :D Kommer även ett inlägg senare (förhoppningsvis) som handlar om vilka hår jag haft genom tiden! Och, det är även hela 51 dagar kvar tills Alexandra Mistdawn fyller hela 1 år! Är så glad att jag fått träffa så oerhört underbara människor, under denna tid! :*
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: