slide show
Som några säkert vet, hade jag tjejkväll med två kompisar igår - Klara & Elsa. Och ni undrar säkert vad vi gjort ja..
 
I fredags gick jag upp 7.20 (jag brukar gå till skolan 7.40, tumme upp alex) på morgonen, åt frukost och stressade ingenting. Kvällen innan hade jag packat ner 1 50 lapp, 2 tjugor och 2 femmor. Hela natten har jag funderat över om det verkligen räcker, så innan jag gick till skolan nästa morgon (igår alltså) bytte jag ut mina pengar så det blev 2 femtio lappar och 1 tjuga. :) Som faktist inte behövts egentligen! Hur som helst slutade vi 13.20 idag, och framför skolan finns en liten kiosk där man kan köpa frukost, kakor, glass, godis osv. Vi gick dit (pallar inte rabbla upp allt som Klara & Elsa köpte). Men jag köpte en godispåse, en pepsi, en chokladkaka & 2 rör med pringles. (Chipsen skulle vi dela x)). Sedan stack vi hem till Elsa, och ja. Minns inte vad vi först gjorde. Men ja, sedan vid 5-6 tiden, bestämde vi oss för att filma till videofyme när vi lagade tacos. Det blev hel kaos! skrattade åt allt Klara gjorde, hon hällde i ett JÄVLIGT stort paket med blandfärs, och sedan med stekspaden stod hon där och plattade till allt. HAHAHAHHAHAHAHAH OMG. Och ja, jag o Klara flamsade runt i köket. Medans Elsa var seriös hela tiden (no offence men hon var så dryg xD). Och ja, det blev ganska lyckat bortsett från mina konstigt skurna gurkbitar och Klaras köttfärs som blev lite klumpig haha. Men gott var det, och det är ju huvudsaken, right? :) Och sedan tjafsa vi om vilka filmer vi skulle se, jag och Klara hade väldigt bra smak, medans Elsa inte ville se någon av våra filmer. Det slutade med att vi såg första avsnittet i säsong 2 av solsidan. Sedan tittade vi på första avsnittet i glee, och fjärde om jag inte minns fel? Sedan skulle dom visa något häftigt spel och eftersom vi hade kopplat upp datorn till tvn, var det väldigt häftigt att titta! det var något med att man var glassar som skulle samla frukt ungefär, och så var det monster osv. Haha. Sedan visade jag och Elsa ett annat spel fireboy and watergirl fler vet säkert vilket jag menar. Det är dö kul! :) Men det är lite svårt att spela själv så haha x) samtidigt installerade vi starstable på deras otroligt laggiga dator, som tog 10143198308382 år. Tillslut var det färdigt och jag hade loggat in. Det visade sig vara JÄTTE JÄTTE JÄTTEEEEE laggigt. Jag skojar inte! jag hade 10 fps det var helt sjukt! Och det var när jag stod still. :o Har aldrig varit med om något liknande. Och, när jag hoppade hade jag 7-8 fps! Det var galet. Sedan avsluta vi och tittade på once upon a time. 
 
Ja, det är så det varit! Kul. Ganska. x) Men jag kom hem runt 12 tiden, men inte kunnat blogga då mitt internet inte funkade. Men nu gör det de!
 
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: