slide show
Ursäkta, men jag kunde tyvärr inte blogga nånting idag, faktist. Först när jag vaknade åkte vi direkt till Ullared/Gekås. Sedan till falkenberg för att hälsa på min bror och hans fru. Och sen hem. x) Men ja, jag kom inte hem först förrän 17.00. Så, jag har mina ursäkter haha. Och jag hade inget internet hos min bror heller, fast det gjorde mig inte så mycket. För jag spelade sims :3 köpt sims 3 i framtiden som precis kommit ut. Har alla ännu en gång! :) Ja, förut när jag var yngre älskade jag sims - gör det fortfarande. Älskar minecraft också *-* Ska skaffa mig ett nytt konto, är inte nöjd med namnet. x) Kör alltid med creepers zombies, skelett,spindlar ja monster helt enkelt xD Så om jag t.ex skapat en ny värld, måste jag döda får/lamm * ;_; * och göra en säng. x) Slutsnackat, vi får se om det blir någon mer bloggning idag. Ska antingen spela sims och eller starstable.
cya
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: