slide show
Hej allihopa!
Jorvikborna älskar Halloween så därför fortsätter firandet även denna vecka. En ny utmanande tävling har också öppnats och nya husdjur har kommit till Jarlaheim!
 
Ny tävling:
- Jorvikstallets utmanande elittävling har äntligen dragit igång! För att kunna ställa upp i  tävlingen måste du vara gillad med Jorvikstallet och ha tävlat i den första tävlingen i Jorvikstallet.
 Ställ upp i den utmanande elittävlingen!
 
Ny husdjursaffär:
- En ny husdjursaffär har öppnat sina dörrar i Jarlaheim! Vilken blir din favorit? Den söta Dobermanvalpen, den lyckliga kaninen eller kanske den blyga blandrasvalpen?
 
Ny väskaffär:
- En ny affär med sadelväskor till ditt husdjur har öppnat bredvid husdjursaffären i Jarlaheim! 
 
Pumpa-jakten:
- Topplistorna i pumpa-jakten slottets källare är nollställda nu har alla chans att ta nya tppresultat!
 Den spännande pumpajakten!
 
Spöken:
- 8 nya spöken har kommit till Jorvik den här veckan, kan du hitta alla? Totalt så finns det 29 spöken på Jorvik!
 
Äpplen i baljor med vatten:
- Om du missade någon halloween-mask förra veckan får du chansen att fånga den i denna veckas ''Äpplet i hinken''!
 
Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
 
Min kommentar: Kul med nytt lopp, ska testa det med det samma! Och roligt att leta spöken igen, då har man något att sysselsätta sig med! :) Gulligt med nya husdjur & sadelväskor. Ska även titta igenom där om någon som skulle passa bra i mitt stall. Vem vet. Hittills har jag faktist bara ett husdjur, en hundvalp som heter Linus. :)
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: