slide show
Wintershadow aka "Wrella" är av rasen danskt varmblod. Hon är 1,46 m i mankhöjdd och är därför av kategorin d-ponny. Hon är 9 år och är lite mer ''försiktig'' av sig. Hon hetsar inte upp sig i onödan, och rullar sig inte i lera i hagen. Hon har varit skendräktig 1 gång och varit dräktig 3 gånger, varje gång har fölet dött i magen sorgligt nog. Därför sålde de förra ägarna henne billigt, dom ville avla på duktiga hästar men eftersom dom inte hade någon användning utav henne, sålde dem henne. Nu står hon här i mitt stall och jag är sjukt glad att jag faktist tog mig modet och köpte henne! Hon kommer därav inte lämna mitt stall på väldigt väldigt länge! :) Hon avskyr hoppning då hon aldrig bjuder. Visst det går bra i terräng, men inte inne på en bana. Dressyr älskar hon dock. Hon lyssnar alltid och gör alltid sitt bästa. Hon är lugn och blir sällan nervös. Att få beröm älskar hon! Gröna äpplen också för den delen. ;)
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: