slide show
Fixar ju som sagt designen just nu, då jag inte har något 'bättre för mig'. Har tråkigt, eftersom starstable har inte uppdaterat klart än :'( Kommer en bild, notera att jag suddade bort adressen, då jag inte vill att någon ska kolla när jag fixat i mina koder! Och sedan ska jag byta profilbild, eftersom att jag väntar tills uppdateringen är klar, så jag kan gå in och ta kort på en ny. Samt headern, har jag inte fixat än så... förhoppningsvis, blir designen klar idag och jag kan byta!
Observera att det är en blå HÖSTdesign, med mörkbruna detaljer!
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: