slide show
Hallå, människor! Jorden anropar x3
 
Tänkte spela sims lite nu, dvs. är sugen på det och var typ 100 år sedan jag spela det :D Ändå har jag alla sims 3 förutom det där 70-80-90 tal blablabla xP Tycker inte det verkar så kul så aa. ^^ Sedan när mamma kommer hem, ska jag ladda ner SSL på min dator yäääy. c: Har faktist aldrig spelat det förut och ska bli väldigt roligt faktist. Ska ladda ner ettan först och se hur det är, om jag tycker om det ska jag ladda ner tvåan osv. Alltså spelar jag en i taget .. :) Bara mamma går med på det .. :$ Som sagt ska jag spela sims nu satteh.. TJAO C:
 
Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: