slide show
Jag får många meddelanden om hur Pink Warriors är osv. Tänkte förklara det nu, öppet för alla!
 
Pink Warriors är en liten mysig klubb, med mitt emellan med medlemmar inte fullt, ingen kö och inte heller för lite. Klubben är aktiv mestadels i chatten, vi har många event i veckan med minst 1dag ledighet. Men som sagt har vi mycket event, och man måste komma på minst 1 event i månaden för att räknas som aktiiiiv. Och vi bjuder ALDRIG in random folk i klubben bara för att dom är klubblösa, utan vi väntar tills någon är intresserad eller när någon medlem vet om någon vill gå med i PW :) De flesta som är med säger att det är världens bästa klubb osvosvosv. Och det värmer verkligen! Sedan har vi nåt som heter 'poängjakten' det går ut på att , på varje event man kommer på får man 3 poäng. På varje event man vinner på, får man 10poäng. På varje klubbmöte man kommer på får man 7poäng. När någon nåt 50poäng, vinner den personen ett egetgjort diplom av mig och även 1månad's mästare. Och ibland, kommer vi ha tävlingar där man kan vinna starcoins bl.a (inte alltid) och t.ex 'prova på att vara klubbledare i en vecka' typ. :) Och liknande! Så det är alltid nåt på G. Ni behöver inte känna er tvugna att gå på varje event, men det ska ju vara kul också, right? :) Gå gärna in på http://pinkwarriors.blogg.se där ni kan hitta mer info. :) Meddela mig om ni tycker detta verkar vara en intressant klubb, och vi välkomnar alltid varmt nya medlemmar och visar vägen. :D Tveka aldrig om att fråga något, det uppskattas alltid! Och vi hjälper oftast till:) Tack!
 
 

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-09-04 16:35:55

Skitbra beskrivning! Lätt världens bästa klubb :D <3

Svar: :D
Alexandra ~


Postat av: Britney Moonwood

Publicerad 2013-09-06 06:48:43

Låter som en bra klubb, vill joina ^^

Svar: O'right. c: Skicka ett meddelande så svarar jag så fort jag kan. ^^
Alexandra ~


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Alexandra Mistdawn

Välkommen till min blogg. Bloggen drivs av en tjej från Västra Götland på 15 vårar med höga framtidsplaner. Bor i Valedale med mina 19 hästar, och här kommer ni få läsa om min vardag i spelet, vännerna och åsiktsinlägg. Tack för att ni titta in!

Kategorier:

Arkiv: